søndag den 2. november 2014

En spritny butik.

Eller sådan ser det ud lige nu. Min kælder er jo ramme om årets julebutik og det kræver en større rengøring, udpakning og dekorering hvert år. I dag har jeg været i kælderen fra tidlig morgen til sen aften. 
Nu står butikken snor lige, ren og fyldt op på alle hylder. 
Weekenden 29&30 november slår jeg dørene op og denne gang sælger jeg ud i stor stil. Jeg fratrækker 80% ved kassen, så det må jo siges at være rene røverkøb. Julearrangementer og brugskunst i store mængder. Har du lyst til at gøre en god handel i Køge kan du bare skrive en kommentar, så sender jeg dig adressen.


2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig - som altid - til at besøge din lille julebutik, så regn med mig! Måske jeg kan lokke Adam med, så du kan få en ny tegning på din dør :-)
    Kh Lotte

    SvarSlet
  2. Dejligt Lotte og du ved at du er velkommen og Adam med. Tavlen skal nok være ren og klar.

    SvarSlet