torsdag den 6. november 2014

Er det ikke lige som om, at der er noget som der har sneget sig ind på os?

For ca et kvarter siden var det sommer. Efteråret kom lige så stille glidende, men sådan, at det bare føles som starten på efterår lige nu, h or vi vel ret beset skulle være så småt på vej ind i noget vinter. Nok derfor, syntes jeg, at tiden er racet endnu hurtigere i år og pludselig er julebladene og de fine jule sager over os. Der er faktisk under to måneder til jul. Jeg troede lige, at jeg var i rigtig god tid, ja måske  nærmest vildt tidlig på den, da jeg lige blev færdig med den første julegave. Den skal sammen med flere pakker sendes mod nord, så der skal man jo være i god tid. Trøjen er en yndling i mit strikke univers. Alle kan være med. Ret tykke pinde og garn. Striber som det behager eller enfarvet, et fint mønster eller hvad man nu har lyst til. Raglan ærmer som strikkes på og med rundt. Det lyder vildt, men jeg har erfaring med, at helt uøvede havde succes med at kaste sig over den også. 


Et par sokker skal lige færdig gøres før pakken kan sendes og så er der jo også lige alle de andre jule gaver, pynt og lækkerier at kaste sig over. Jeg tror seriøst julen har bidt sig fast. Det er atter tid og bedst af alt, jeg elsker jo det hele. Kom an du skønne jul. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar