torsdag den 25. december 2014

Det store julekup.

Slut med jul. Det hele kulminerede med mega kuppet i går. Jeg følte virkelig, at jeg deltog i et spil med virkelig gode præmier. Hvordan skulle jeg dog ellers være så heldig, at have gjort mig fortjent til så mange og så skønne gaver?


 Nogen må da virkelig holde af mig, og derfor have lyst til, at finde de helt rigtige gaver til mig. Gaver som nogen ved, at jeg har brug for eller virkelig vil komme til, at holde af.
Jeg fik bla de dejligste børnegaver. Gave lavet af børn, som kaster al deres kreativitet og fantasi ind i projektet med at glæde MIG. Jeg er benovet og dybt tak emmelig. De fleste voksne må jo ty til butikkernes udvalg og halløj for nogle varer der er hevet af hylderne for MIN skyld. TAK, siger jeg bare. Der er fundet frem til de helt rigtige bøger, som sagtens kan ende som yndlings på min reol. Der var silke så lækkert og blødt og rent, at jeg næsten ikke vil nænne at gå i seng i slige sager. Et aften party kunne virke mere egnet. IPhone i mega klasse, og så lige i guld, så ved nogen virkelig hvad jeg finder for lækkert. Uld garn fra Mandø var der også mellem sagerne. Helt sikkert fordi giveren ved, at den slags vil blive værdsat og omsat til noget brugbart i mit selskab. Jeg har allerede planer. En strikkeprøve var blandt dagens hyggelige opgaver. Nu ved jeg, at jeg kan skabe det som pt er inde i mit hoved, der skal bare lige købes lidt flere meter af guldet. Og så var der også oplevelses gaverne. Dem som kan indløses senere på året og omsættes til hyggelige oplevelser sammen med giveren. 
Dagen der på, sidder jeg bare og ser på herlighederne og føler mig rig. Ikke kun på ting, men på opmærksomhed og kærlighed. I dag har været store hyggedag, hvor eneste aktivitet handler om, at se på gaver, spise rester, hækle og læse i en bog. 
I morgen skal være en kende mere aktiv. Ikke for meget, men dog mere, om ikke af anden grund, så bare gor at holde varmen. Nu kom kilden til Danmark. Sammen med sne. Bare lidt drys, men den kom. Sneen bliver vist ikke meget vildere, men det gør kulden vist til gengæld. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar