torsdag den 26. marts 2015

Mener du at du roder for meget?

Så har jeg en lille opmuntring til dig her. Der er heldigvis altid nogen, som har det meget værre end én selv. I min stue, køkken og havestue er alle møbler pakket oven på hinanden i en stor stak og derefter, er alt svøbt ind i plastik. Her er ikke en eneste stol, et lille bitte bord eller andet, som bare minder om et hjem. Her er hvad man ser under plastik og så er her to håndværkere, som non stop, fra morgen til aften knokler løs. Her bankes, saves, skrues og males over alt.
Selv sidder jeg på mit arbejdsværelse sammen med syv flyttekasser og det løse. Om aftenen når mørket falder på, fortrækker jeg til soveværelset, hvor der er lamper som virker og uden plastik svøb.
Der kan jeg oven i købet også se fjernsyn. 
Fjernyn eller plastik, det er mulighederne her i huset.
Tilgengæld får jeg opfrisket både BoyGeorge og andre af min fortids musik talenter, fra håndværkernes radio. Her er musik til arbejdet. Man kan lige så godt overgive sig til såvel rytmerne som kaos. 



Et lille kig til den nye reol. Den tegner godt, men mangler stadig en del.

Stole på rad og række oven på andre møbler.

Det her køkken bliver ret godt engang er jeg sikker på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar