søndag den 31. maj 2015

Ok, så lad det dog regne.

Når det ikke kan være anderledes. Faktisk har jeg jo nået en masse i dag. Da jeg var godt igang med forskellige danse som skulle øves, kunne jeg da også lige så godt løbe en tur også og tja, så kunne jeg jo også lige prøve nogle kostumer og da der var noget tilretning, kunne jeg da også lige tråde en nål og flytte lidt rundt på et par hægter. Ja så var der også lige et par indsygninger og mere tilretning af en danse bh. Pludselig havde jeg faktisk nået en masse af de små hængepartier som har ligget og ventet i syltekrukken. Nu er jeg igang, men må lige vente på et par små indkøb før jeg kan rette videre. 
Dansekostumer er ikke noget man bare lige køber og så passer de bare. Der er altid tilretning, lidt jægter som skal flyttes, et indlæg som skal lægges ind, flyttes eller pilles ud osv. Løbende kan der være nyt rettelser og diverse hægter skal til stadighed have et ekstra sting, så store uheld ikke sker. Sådan noget er regnvejrsdage som skabt til. 
At lige slutte dagen med en kop kaffe og et par pinde på den blødeste cardigan er helt perfekt afslutning på en dag, hvor sengen hiver i mig lidt tidligere en sædvanlig.
Og  må den sol gerne komme. Skal vi aftale at det sker fra i morgen. Første juni. Dagen hvor sommeren er officiel. Det ville være virkelig passende. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar