onsdag den 16. september 2015

Den intelligente krop og alle dens zoner.

Jeg arbejder som alternativ behandler og har pt omkring en håndfuld uddannelser. Meget lange og små korte mellem hinanden. De supplerer hinanden fantastisk og jeg ville ikke undvære en eneste.
Jeg bruger min læge  og ofte speciallæger med stor glæde og tilfredshed når der er behov, men jeg supplerer altid en evt behandling og forebygge hvor jeg kan med alternative metoder, kost og kosttilskud. Jeg ser ikke mig selv som fanatisk, men prøver at tage det jeg synes er det bedste fra alle hylder. 
Lige nu,  min læge faktisk ret forbløffet over det resultat jeg har opnået via akupunktur. Jeg har faktisk forbedret min lungefunktion med to %. Noget som faktisk slet ikke skulle kunne lade sig gøre, men det er reel og målbar fakta. Det er hun vild med og jeg er endnu mere vild, for alt hvad jeg kan gøre for mine svage lunger skal bare gøres.
Jeg kender en del zoneterapeuter og er blevet behandlet af rigtig mange af dem, men har aldrig været draget mod uddannelsen selv. På den anden side, er der for mange fik og triks, som jeg simpelhen ikke kan sidde overhørigt. Dem må jeg have fingre i. Ikke som uddannet zoneterapeut, men med viden om aktuelle zoner, så jeg har endu et par værktøjer i min kasse.
Nu har jeg taget første skridt. Har meldt mig på første kursus i zoneterapi. Et kursus rettet mod folk som mig, som ønsker flere muligheder til mine klienter og ikke mindst, flere veje at gå i min egen krop. Jeg kan let behandle og forebygge på mig selv, mine venner og familie. 
Ikke som den veluddannede terapeut, som kan sit kram på rygsøjlen, men som en form for handymand, som kan kigge i sit papir og finde de gode fif og gøre en lille smule mere for mig selv og andre. Den slags er jeg stor fan af. Den slags udelukker slet ikke, at vi alle også skal gå til de meget veluddannede eksperter, blot åbner det endnu en lille skuffe i førstehjælpskassen hjemme på hylden.
Jeg må lige vente halvanden måned endnu, men klart ja, jeg glæder mig. 
Har allerede fået et par gode punkter at arbejde med. Sammen med min kendte behandling gav det allerede første gang, et helt vildt resultat. Meget overbevisende. For mig skal zonepunkterne indgå i mit arbejde i fremtiden som et fantastisk supplement. Jeg ved allerede at det bliver et hit. 
Og nu vi lige er ved fremtiden, kan jeg bare lige løfte en lille flig og love, at der sidst på året/først på det nye, kommer endnu en nyhed i min klinik. En nyhed af de rigtig gode og spændende. Noget som virker og skaber glæde. Mere siger jeg ikke. Lige nu leger jeg. Eksperimenterer og samler erfaring og resultater. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar