fredag den 18. september 2015

Weekend med ømme muskler, Århus og en masse maling.

Efter en uge hvor alt den motion jeg holder af, startede op på ny efter ferien, hvilket betød otte timers hård træning og muskler som skriger på en pause. Pause skal de få. Jeg pakker nemlig camperen og stikker næsen mod Ribe.
En længe planlagt tur med tre Ribe damer står for døren. Århus fra lørdag til søndag. Masser af snak, sjov og hygge.
Bagefter skal huset i Ribe have nyt tøj på. Efter de lange forhandlinger med kommunen, er farven jo fundet og nye vinduer er sat i hvor der trængte. Nu er turen kommet til maling af de gamle vinduer og huset hele vejen rundt. Det lille havehus og plankeværket. Ikke at jeg tror, at alt kan klares på de få dage, men jeg kan da starte. 
En travl weekend og et par ekstra dage står for døren. Jeg satser på, at gå en masse fra hånden og suge til mig af alt hvad der sker. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar