mandag den 14. september 2015

Hvad betyder tallet 11?

De fleste har jo nok efterhånden hørt, at jeg stiller op i en mavedanse konkurrence i november.
Der bliver øvet og forberedt flittigt sammen med min dejlige danse partner.
I går var der så lodtrækning om rækkefølgen til konkurrencen. 
Der er fjorten grupper og vi skal danse som nummer elleve. Det gav lige lidt ekstra stress. Det er godt nok lang tid, at stå og vente og blive ædt op af nerver tænkte jeg straks. Da jeg havde sovet på det, har jeg selvfølgelig været inde og se på tallet elleves betydning astrologisk og numerologisk. 
Tallet 11 er tilfældigvis et Mestertal. Et Helligt tal. En portal til andre astrale dimensioner. Tallet er ekstra kraftfuldt med meget energi og det skærper vores intensitet og inspiration. 
Jamen HEY, er det ikke lige det tal vi har brug for? Det tror jeg nok. Hvor var vi bare heldige, at trække lige det tal. 
Jeg kan allerede mærke det. Elleve er vores tal. Elleve er godt. Elleve er os. 
Danish Open Belly Dance.
SADIKAT nummer 11. 
Hvis du vil se os danse, sker det i Glostrup hallen. 14/11.2015 kl 17- ca 21.
Pris 200kr og billetten køber du via billetlugen. 
Måske ses vi ? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar