fredag den 4. september 2015

Så er der liv igen.

Små fjorten dage uden et ord fra mig på bloggen. helt nyt og aldrig prøvet før. Facebook er læst sporadisk, men ikke brugt nævneværdigt og helt uden status opdatering fra min side. Et enkelt billede på Instagram er blevet lagt op. Det er vist stort set det.
Jeg har været på ferie, altså ferie som i FRI. afsted med manden i vores autocamper.
Først en laaaang stille køretur til Normandiet og efter et par dage der, med for primitive forhold og en masse regn, kørte vi videre til Amsterdam. Denne gang til en ny spændende campingplads lidt uden for centrum.
En skæv og anderledes, men meget velfungerende plads, hvor vi blev lige til i går, hvor vi vendte næsen den anden vej og atter vendte hjem til vores eget hjem. Et hjem og en kat, som er blevet nusset og pusset i vores fravær. 
Rent sengetøj og håndklæder, bugnende tomatplanter, en snurrende vaskemaskine og varm kaffe. Den slags er ren forkælelse at vende hjem til.
jeg har skrevet en lille smule dagbog på rejsen. Skrevet i både nutid, datid og alt der imellem. Læs med hvis du orker, eller måske selv vil have et par tip om de steder jeg har set.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar