søndag den 23. august 2015

Nu bliver der stille.

Så er jeg nået frem til den længe ventede ferie. Jeg har ventet længe og jeg trænger. Mit hoved skal have to og det samme skal mine arme. De værktøjer som jeg bruger i mit arbejde hver eneste dag.
Denne gang har jeg kun fjorten dage og i den tid skal armene bruges til noget helt andet end massage og mit hoved skal tømmes og gøres klar til en ny runde.
Denne gang skal mit hoved blandt andet heller ikke bruges til at skrive blogindlæg med. Jeg vil holde ferie fra alt det kendte og lade op til en lang dejlig omgang med efterår og vinter og alt det som følger med der. Jeg vil samle sammen, tænke nye tanker, tømme ud og fylde op.
Så her bliver stille i fjorten dage. Vi ses igen. Nyd solen, livet og hinanden. 
Glæder mig til, at dele stort som småt igen, men altså først, helt stille i fjorten dage. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar