tirsdag den 22. september 2015

Well done.

Så er penslerne pakket væk for denne gang. 
Der mangler stadig lidt sokkel, en dør og to vinduer i gården. 
Det lille havehus og stakittet må nok vente til det bliver forår. Lige nu er alt vist for vådt til mere maling i år. 
Vi har virkelig nået meget på et par dage. Som i virkelig meget. 
Jeg må i drømme, at jeg var bange for den farve. Den lignede alt for meget naboens valg og det var på ingen måde et valg jeg ønskede skulle blive mit. Men hey, min farve er blevet helt anderledes end den første prøve. Det viser sig nu, at prøven ikke er den endelige murmaling som altså i den virkelige verden er meget lysere og i mine øjne, venligere end prøven. Hands up for det.
Med pæn lys farve, sort sokkel, hvid dør og vinduer er jeg nærmest begejstret. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar