mandag den 5. oktober 2015

En flad strikker.

Jeg er flad. Energien er igen i bund. Ikke noget nyt på denne årstid, ikke noget nyt for én med nåde en kronisk skade (piskesmæld) og en kronisk sygdom (lungerne) siger lægen. Et er hvad lægen siger, noget andet er hvad jeg vil finde mig i. Jeg kæmper på mange planer. Jeg får akupunktur hver tredie uge, jeg spiser ret så sundt, jeg tager vitaminer og dyrker motion. Men en af de steder, hvor jeg plejer at få rigtig god hjælp er hos min virkelig dygtige kinesiolog. Jeg har i samråd med hende, holdt en lang pause, da hun ville se, hvad akupunkturen kunne rykke for mig. Men nu er det igen tid til, at jeg skal besøge kinesiologen i Lyngby ( skriv endelig hvis du vil have mere info om hende). I eftermiddag skal  jeg igen testes igennem. Hvad mangler jeg, er der organer som skal hives lidt op i energi, er der ting i mit liv jeg bør ændre på, hvordan sover jeg og bla bla bla. Halvanden time i søgelyset og jeg glæder mig.
Nå jo der er da en ting mere, som giver mig energi, glæde og en masse sjov. Min Nørkle Café. Sådan en havde jeg igen i går. Seje og sjove kvinder de nørklere der. Der snakkes og grines og laves virkelig meget fint håndarbejde om bordet. Gode råd, fif og hjælp fyger gennem luften. Vi har kun en gang tilbage i dette år. Sidst i november holder vi juleafslutning og takker for dette år. Alle var friske på mere næste år. Ja faktisk på endnu mere. Helst hver tredie uge når det er muligt. Alle er nemlig ivrige efter både samvær og krea. En skøn kombi. Maskerne løber lige så hurtigt som snakken. Så kan man næppe ønske mere af en Nørkle Café. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar