onsdag den 11. november 2015

Det hele skal passes..........også mig.

Denne uge er både en helt almindelig uge som uger er flest. For mig er den ganske særlig alligevel. Det er sidste uge før danse konkurrencen. Ugen hvor alt skal fikses og gøres klar. Det er sidste udkald. Der står ting og sager i min kalender. Der er aftaler og gøremål hver eneste dag. I går var det frisøren. I dag var det spraytan. I morgen er det øjenbryn. Der skal også stadig øves og der skal gøres klar til en taske med alt det, som jeg ved jeg skal bruge, men lige så vigtigt er nok det, som jeg ikke ved om jeg skal bruge. Ting som bare er gode at have ved hånden hvis nu.......
Men så kom jokeren forbi. Denne gang forklædt som en absolut ikke inviteret og meget uønsket gæst. En astma som slet ikke kan trives med det våde klima vi har for tiden. Men pludselig var feberen også høj og så ved man jo godt hvor det bærer hen, når man er astmatiker med nedsat lungefunktion. 
Lungebetændelser lurer altid i krogene og den kom da også denne gang,sammen med noget bronchitis. Hvad der er hvad, er vel i virkeligheden lidt ligegyldigt. Betændelse i luftvejene er lidt same shit for mig hvor end det sidder. Penicillinet er heldigvis opfundet og den bredspektrede virker jo hurtigt, så den sætter jeg min lid til. 
Jeg trykker på alle de zoner jeg kan komme i tanke om, sover en masse og hviler alt hvad jeg kan. Drikker varme sager og smører halsen med stærke pastiller. 
Jeg tager det roligt for jeg ved, at på lørdag står jeg klar med fornyet energi og super kræfter. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar