torsdag den 5. november 2015

Endnu en god beslutning er truffet.

Efter det fedeste kursus i energi og zoneterapi, ser jeg frem til akupressur og energi kurset senere i denne måned. Der er også en uddannelse over et halvt år i udbud og den har jeg godt nok gået og luret kraftigt på. Skal, skal ikke?  Selvfølgelig skal jeg da. Jeg har brug for, at få rystet posen, få ny viden, få nye værktøjer i kassen og få delt de fif og triks vi alle går rundt med. 
Nu er der trykket på både TILMELD og BETAL og begge knapper var nemme at trykke på.
Min mave bobler allerede og uden at kunne sige hvordan, så ved jeg bare allerede, at første halvdel af det nye år, vil bringe virkelig gode ting til mig og min klinik.
Der kommer i stakkevis af ny energi, virkelig god viden og en masse teknikker til mine hænder. 
I det nye år skal der leges og nørdes og åbnes op for alt det som følger med. 
Det er stadig den skønne og vildt inspirerende Katrine Birk, som står for uddannelsen, men der kommer også masser af gode gæstelærer og giver deres besyv med. 
Når jeg tænker på, hvor stor succes jeg allerede på mega kort tid, har haft med det vildeste to dages  kursus, så kan jeg ikke få armene ned ved tanken om, hvad der vil følge med sådan et forløb på et halvt år, hvor vi nærmest skal tage bad i gode energier. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar