mandag den 2. november 2015

Hun tog vest på.

USå kom der endnu en julegave af pindene. En lækker lille sag i str 6-9 mdr til det sidste lille gudbarn.
Så skulle hendes mor lige se den og prøve den på pigen, som sagtens kunne passe den, selv om hun kun er toogenhalv måned. Haps og så var den julegave væk. 


Der er rigelig basis for mere strik, for selv om min nyeste bog hedder DRENGESTRIK, kan der vist let konverteres til piger.


En ret lækker bog som længe har stået på min ønskeseddel. Nu fandt jeg den på et godt tilbud, så nu er den min.

Og helt uden for kontekst viser jeg lige en stak nybagte ølandshvedeboller. Med surdej og hele udtrækket, efter Claus Meyers foreskrifter. Top lækre, sprøde og seje på samme tid. Den slags tage tid. Masser af tid. Men jeg lover, de er hvert minut værd. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar