lørdag den 7. november 2015

To fluer med samme kæmpe smæk.

I dag kunne jeg både være sammen med den gode gamle fortravlede veninde og komme til 
ÅBENT HUS HOS KJÆR&SCHMELING.
Den lækre og kreative niece med de skønne skind tasker og mange andre kreative indslag.
Der var linet op med tasker i alle størrelser, fra det hårde kernelæder til de blødeste skind i flere farver. Der er tasker i ikke bare alle størrelser, men også beregnet til alle formål. Man kan nærmest kun blive forelsket. 
Selv fik jeg et armbånd


En stor svulstig sølvring

Og et par ret sprøde øre stikkere.

Kaffe, the, en bolle og et bøh med den lille Splint, som jeg stadig prøver at nærme mig, med meget svingende held. I den familie, er hård lig med sparsom vækst eller maskinklip i få mm længde. Så det er noget af en oplevelse for et barn, at opleve en knaldrød paryk som fylder godt både op og ned. Kom jeg fra Mars og var grøn, ville jeg ikke være spor mere underlig for det stakkels barn. Sød, lækker, nuttet og ikke uinteresseret er han, så jeg har på ingen måde tænkt mig, at give op. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar