onsdag den 23. december 2015

En lille smule krea på falderebet.

Det var ikke mange julekort jeg postede i år. Lidt som fulgte med gaver, men ellers ikke noget pr post. 
Der må et par nytårshilsner afsted når juledagenes ro indfinder sig. Der er lige et par stykker, som jeg skylder et par særlige ord. 
Kortene er lavet og ligger klar. Med lækre materialer fra min yndlings pusher HUSFLID på Østerbro i gemmerne, er det ingen sag, at klippe, klistre og lave lidt deko. Det halve arbejde er at have materialer i huset. Jeg har efterhånden et pænt lag, så der altid er mulighed for en lille krea løsning eller en krea hygge time med en af mine yngre veninder. 


Lillejuleaften er ved at rinde ud. Den traditionelle lillejuleaftens risengrød er spist sammen med "De To Små". Julen ånder os tungt i nakken. Alt er klart og klappet. Freden kan indfinde sig. Jeg har lagt sidste hånd på klienter og holder juleferie. D 28 går det løs igen, men de næste dage skal nydes i ro og fred. Jeg trænger og glæder mig. Arme og hoved skal holde fri, tømmes, aflastes, restituere og holde ferie. 
Rigtig god jul til alle som læser med her. Pas godt på jer selv og hinanden. Og husk nu, at juleaften er altså også bare en dag ud af mange i vores liv. Vi når det hele og det vi ikke når sker der ikke en pind ved. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar