fredag den 18. december 2015

Lektier for Nørder.

Så kom de første lektier til uddannelsen jeg start på i januar. Uddannelsen til energiterapeut. Der er lige en del som skal læses, huskes, tages ind, mærkes og forstå. En masse om meridianer, kroppens geniale energibaner. Hvem hører til hvad, hvorfor og hvordan. Hvad kan de bruges til og hvorfor og hvad kan jeg høre ved dem? Spændende ny viden. Spændende fagre nye verden. En verden af nye værktøjer som jeg kan blande i den værktøjskasse jeg allerede har. 
Bagefter kan jeg ryste posen og tage for mig af retterne. Jeg kan da for pokker kun glæde mig. Det bliver såååååå spændende. De to kurser jeg allerede har været på, har givet mig så meget mere glæde i mit arbejde, at mere af samme skuffe kun kan højne energi og glædes barometeret yderligere. 
Nye klienter er kommet som var de kaldet. Jeg nørder allerede med en masse af det som jeg snart skal lære mere om. Jeg er nåde høj og ydmyg. Tænk at jeg kan skabe så store resultater, bare ved, at give ny energi til kroppe, som derefter selv klarer arbejdet. Er det bare mig, eller er det ikke bare genialt? 
Ingen pulver, piller, knive, hvide kitler. Kun små tryk og fod nusseri. Jeg er overvældet. Min hjerne koger over med nye idéer til teknikker, behandlinger, brochurer og bla bla bla. Om ikke andet, så giver energiterapi knald god energi til terapeuten. Så er man da nået et godt stykke på vejen. 
Fik jeg mon sagt at jeg er begejstret? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar