tirsdag den 19. januar 2016

En alt for lækker pakke.

Altså sig mig lige, hvor tit får man lige så overlækker og delikat en pakke med posten. 
Til Smukke Stella Stjerneskud, er det ikke bare for sejt? 


Pakken var fra ❤️-Pastel &Neon. Det lille bitte fine smykke design firma, som har lavet de neon øreringe jeg tidligere vist frem her. Nu var jeg også faldet for de fineste petit stjerner og hjerter med lille guld dot. Enkle, sarte, fine og så alligevel med power og gennemslag. 


Når jeg nu var igang, kunne jeg jo lige så godt også få de hvinende grønne hjerter med, som jeg faktisk ved tidligere lejlighed var et mulehår fra at købe. Hjerter i neongrøn med indgraveret Må solen skinne i dit hjerte.


Og selvfølgelig, var der da også en lille kærlighilsen med partyparaplyer og et Pukka LOVE tebrev med. 


Hvor sødt var det lige? 
Som jeg tidligere har skrevet, får firmaer med styr på indpakningen og den lille detalje, altid et ekstra plus hos mig. Det er dem jeg husker og dem jeg lægger en bestilling og en henvisning til en anden god gang. Lækkerhed, omtanke, hjerte og et glimt i øjet bliver altid husket. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar