lørdag den 20. februar 2016

Ferie status.

Og hvad har jeg så brugt en hel dejlig uge i Ribe på ? 
Jamen jeg har da leget med de fine nye cupper, zoneterapi og akupressur. Hele fem behandlinger har jeg fået lavet. Jeg har været en dag i Spa på Rømø. Sådan en dag, hvor min krop det meste af tiden var smurt ind i vand og blev masseret af enten stråler eller varme. 
Jeg har været sammen med mit altid skønne store barnebarn.
Jeg har været sammen med mine dejlige naboer og spist deres altid skønne mad. 
Jeg har gået ture. Jeg har danset en hele masse danse som skulle øves. 
Både mavedans og standarddans. Både dans på bare fødder og på høje hæle. 
Jeg har ladet mig henføre ind i gode historier pr bog og jeg har strikket en pokkers masse masker. 
Og så har jeg tænkt. Først har jeg tømt mit hoved for alt det man ellers skal og lige burde og derefter har jeg ladet tanker komme helt af sig selv. Tanker om eventuelle nye projekter, fagligt, kreativt, mad og bag. Jamen altså, den slags kommer helt af sig selv og helt gratis, hvis man tømmer hjernen og lader skuldrene falde ned på plads. Måske skal nogle af de tanker omsættes til praksis og måske ikke. Den slags behøver man ikke nødvendigvis at vide. Lad dem glide ind på lageret og se hvad der senere bliver brug for. Lørdagen er stadig ferie. I morgen pakker jeg igen bilen og vender hjem til mit hjem og min klinik, min mand og min kat. Mit hverdagsliv. 
Denne uge gjorde helt sikkert en forskel for mig. Håber jeg også gjorde en forskel for nogen. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar