mandag den 23. maj 2016

Jeg erklærer hermed, Los Angeles for indtaget.

Indtaget og udforsket. Vi har vandret gade op og gade ned. Vi har set alt fra mega høje bygninger til hele gader med butikker udelukkende med stoffer. Vi taler om stoffer som i metermål og ikke som i en lille streg til næsen. 
Vi har også prøvet et par coffeeshops, hvor kaffen for mine smagsløg, er pænere at se på end at drikke. Jeg tåler dårligt bitterstoffer og har meget svært ved, at drikke en kop kaffe brygget på en bitter bønne, selv om den slags pt er ret moderne. 
Jeg er ikke den vildeste shopper. Mere end vild oser. Dagens høst,Moar da også en uskyldig pakke med hårelastikker. Mere kunne ikke friste mig. Men at kigge er tilgengæld stor spas for mig. 
En hel gade med butikker, som solgte store fluffy brudekjoler og bryllupstøj til de mindste unger. 
Havde jeg været meget ung, meget tynd, meget klar yil bryllup og meget opsat på det store skrud, havde jeg lige på stedet købt den vildeste marengs guld brudekjole. Skal det være, så lade det dog være. Heldigvis er jeg hverken det ene eller det andet, så heller ikke en kjole kom med hjem.






Selv kagerne var overdådige, men heller ikke dem rørte jeg.


Se det her kalder jeg god stil for en lille værtindegave. 


Nu er de hævede fødder badet, smurt og nusset. Aftenen tilbringes i helt ro med en bog. I morgen er atter en dag har jeg hørt,mogvfor vores vedkommende er det skiftedag. Vi takker af til LA og sætter kursen mod San Diego. 
Ny destination og nye eventyr venter. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar