mandag den 5. september 2016

Verden i børnehøjde.

Feriepigen styrer løjerne. Jeg løber efter og følger med så godt jeg kan. Zoneterapi er fast indslag hver dag og hun nyder det. Knuthenborg er besøgt, det kan jeg sagtens anbefale. En varm sommerdag er bedst egnet til vandpjaske området, men ellers er legeområdet fint og varieret og de vilde dyr kan imponere de fleste børn. 
Ellers er dagene fyldt op med masser af perleplader, de dejligste tegninger, sang og sjov og masser af leg. Byture på cykel, læsning, legeplads og spisning. Vi har nemlig at gøre med en pige, som har samme glubende appetit som hendes far lagde for dagen. Jeg er fan af børn som spiser mad og masser af forskelligt mad. Det gør altså det der med spisning så meget nemmere. 
I morgen er det slut. Efter aftensmaden vender Amarkaneren næsen hjem igen. Hun vil helt sikkert blive savnet efter seks forrygende dage. Her bliver stille, men til gengæld pænt med nye tegninger på min væg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar