fredag den 16. december 2016

Send flere krydderier og et lækkert diplom.

I går fik jeg en førjulegave/tak for hjælpen gave som var en meget ønsket gave. Jeg havde dog endnu ikke udtalt mit ønske for nogen, så stor var min overraskelse, da jeg modtog den ultra lækre kogebog KRYDRET KOGEKUNST. En kogebog skrevet af en flok kvinder med anden etnisk baggrund, som står bag caféen SPIS FLERE KRYDDERIER i VERDENSKULTURCENTRET på Nørrebro. Huset hvor jeg danser mavedans. Jeg glæder mig til at nærstudere bogen og senere komme igang med de lækre opskrifter. Her er jeg ikke på hjemmebane, så der skal jeg nok holde mig yil opskrifterne. Jeg elsker mad med et tvist af andre dele af verden. 


Og så kom posten med mit Diplom for bestået i Homøopati til hjemmebrug. Altså er jeg så langt fra at være homøopat. Men jeg har et fint kendskab og taget eksamen i 36 af homøopatiens remedier. Dem som jeg selv mener kan være et fint suplement til de skavanker og sygdomme jeg som regel arbejder med i min klinik. Jeg har allerede gjort mig nogle gode erfaringer på et par klienter og en del på mig selv. Nu skal jeg ud i marken og gøre flere erfaringer før jeg bliver fortrolig og hjemmevant i emnet. Men jeg ser flere gode muligheder for at kunne hjælpe en lille smule dybere visse steder. Endnu et værktøj i den holistiske værktøjskasse. Den slags er jeg jo aldeles vild med. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar