fredag den 3. marts 2017

Nytårsforsæt og en masse brød.

Måske husker du mine nytårsforsætter. De handlede bla meget andet om også at planlægge min tid. Og at planlægge dage i kalenderen som bare var tomme dage. Mine dage hvor alt eller intet kunne ske. Jeg har holdt mit løfte. Ikke mindst fordi, der på en masse fredage i min kalender er klistret små fine hjerter, stjerner ol på hele siden, så der simpelthen ikke er plads til at skrive planer. Det fungerer og det virker. I går var sådan en dag og i går blev dagen brugt på brødbagning. Bagning ud skal, burde og  må altså også. Bagning af lyst og lige fra hjertet. Claus Meyers store lækre hverdagsrugbrød til manden som sagtens tåler gluten og elsker de brød. Stenalderbrød som vi begge kan gå ombord i og et lækkert glutenfrit soya brød kun til mig. Et stenalderbrød ekstra til "De Små" som havde inviteret på aftensmad. Indlagte fridage bliver ikke sidste gang i min kalender. Måske kommer der i virkeligheden bare flere. Måske hele uger? Måske online fri dage? Tja, alt er jo muligt når det planlægges i god tid og prioriteres. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar