tirsdag den 4. april 2017

Nørkel på landet.

Søndag var jeg på tur med Nørkle Caféen. Vi var på landet. På Stevns. Som jeg skrev, så var vi på landet. Helt ude hvor der er virkelig luft mellem husene og geder går rundt mellem høns og smukke haner. Der hvor der ligger søvnige katte overalt hvor der er en solrig plads. Især var der mange geder. Lige fra langskæggede bukke, til de mest nuttede kid. Jeg har vært der. Med får og nuttede lam, kaniner, masser af katte og en kæmpe urtehave. Jeg er færdig med det kapitel, men derfor kan det jo godt ruske lidt når man lige er der. 
Vi var der jo for at nørkle, hvilket vi også gjorde. Vores Nørkle Café er fyldt med livlige og sjove kvinder som ikke sidder stille længe ad gangen. Der skulle da også købes skind og ses godt efter knallert hjørner. Der skulle også arrangeres mere tur. Vi nåede det hele. Skulle der være gemt en nørkler i dig, så kom endelig frem af busken. Vi eeeelsker nye i klubben. Vi er sjældent den samme flok og elsker fornyelser. Der laves mange forskellige ting og er åbne for hvad end du laver. Kontakt mig hvis du vil nørkle sammen med os i Køge. Ca en søndag om måneden. 









Og for en gang skyld var jeg jo ikke værtinde. Nu kunne jeg endelig selv lufte en værtindegave. Chilier af egen avl. Små endnu, men pokkers stærke. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar