fredag den 19. maj 2017

Energisamlende dag.

Indtag har jeg holdt fri fra klinikken. Jeg har samlet energi. Energi som skal bruges til min dans i morgen. I morgen skal jeg give og sprede energi. I dag skulle jeg selv lade op og fokusere. 
I skøn sol har jeg nusset i min have, pakket kostumer, øvet danse, og rundet dagen på indisk restaurant med manden. Gåturen hjem lagde vi gennem skoven. Køge Ås. Plukkede mig et duftende buket raps. Ikke en buket som holder længe, men duften er værd at gå efter. En masse natur. Græs under bare fødder. Store groundende træer. Bare arme og ben i solen. Hænderne om ukrudt og duftende krydderurter. 
Ting som giver god nærende og gratis jordforbindelse. Tankerne flyver. Man bliver selv lille mod det stor åbne. Mine problemer, min angst fylder så lidt i en stor skov. 
Dagens sidste kop the kl enogtyve, stadig med bare ben og arme i haven. 
Tidligt i seng er planen. En opslugende bog og rent duftende sengetøj. 
I morgen skal min nye dans ud i verden. Ud og sprede glæde med sin smukke koreografi og fortryllende musik. Jeg håber jeg kan nyde mere end at bæve. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar