onsdag den 10. januar 2018

Alt det har jeg nået.

I Tilbage på bloggen efter lidt over et halvt års pause. Hvad jeg vil med bloggen og hvor meget er en smule uklart. Noget med den personlige dagbog. Noget med at dele tanker og holdninger. At dele opskrifter og gode bøger. Men ikke hver dag, måske ikke engang hver uge. Men præcis når mit hjerte siger, at noget skal ud. Ikke for at glæde andre, hvilket det meget gerne må, men for at jeg har lyst, behov og glæde ved det. Bliver bloggen en pligt dør min inspiration. Jeg håber stadig at kunne inspirere, ruske op, provokere, glæde, røre en masse andre som gider læse med.
Pludselig havde jeg fokus et helt andet sted. Jeg var fyldt op med nye planer. Planer som blev skabt i mit hjerte og var klar til at komme ud i livet. 
Jeg har gennem de sidste par år været på en hjertemission. Ladet mig guide af en super hjertekvinde ved navn Avalon Khan. Find hende på facebook og Instagram og køb evt hende opbyggende peptalks online. En kvinde som lever (godt) af, at guide andre kvinder til at tro på sig selv, mærke efter hvad deres hjerte fortæller dem og der efter springe ud i det. Hun får os til at tro på, at alt er muligt. At de gamle doktriner om, at man skal knokle og mase før man kan nyde, at det tager mange år at kunne leve af det man brænder for, at man skal gå en slagen vej og at man skal passe på med at spørge om hjælp da det viser svaghed. Alt det bare er en gammel løgn. Det var måske sandheden engang, men ikke mere. Nu har alle lov til at folde sig ud, tage sin plads og nyde det mens det sker. Alle, også kvinder, har lov til at sætte en god pris for sine ydelser. Hvordan pokker skal du kunne tjene andre og  yde dit optimale, hvis du ikke sætter pris på dit eget værd? Hvis du er ved at gå til i bekymring over dine regninger og ikke kan tænke på andet? Hvis du ikke kan købe den mad og pleje til dig selv, som giver dig næring, vækst og kærlighed? 
Blandt andet skub fra Avalons hjertetaler og så den kendsgerning, at min hjerne var ved at brænde sammen med idéer, gav mig et hårdt spark i røven. 
Pludselig var jeg certificeret i første step som underviser i mavedans. Pludselig sprang jeg ud i at leje nogle lokaler ude i byen, hvor jeg både fik en partner, en kosmetolog som jeg kan dele ikke bare lokaler, men også tanker med. Jeg fik en ny fin klinik, flere nye klienter fordi jeg pludselig bor et sted hvor der automatisk kommer flere mennesker forbi. Og så fik jeg et stort dejligt lokale som indbød til dans og sprang ud som underviser og stifter af Køge's Mavedanserskole. Pludselig havde jeg også plads til Tryk&Glad Baby og Børne workshops i egne lokaler. Pludselig havde jeg hele to damehold i mavedans og et hold for piger på 6-9 år. Pludselig kastede jeg mig endnu mere over video reklame/fortællinger og pludselig fordoblede jeg min indtægt, men også min arbejdsglæde. Energi giver energi. Penge er også energi. Jeg får penge hvilket giver mig energi og overskud til mere, så jeg igen kan generere mere energi og glæde til mine behandlinger, hvilket igen tiltrækker nye klienter. En  energispiral er sat igang. 
Jeg er slet ikke færdig med mine idéer. Jeg tager fortsat uddannelse som underviser og har masser af planer for fremtiden. Jeg har gode initiativer for mine elever i det nye år. Køge's Mavedanserskole er en skole i bevægelse. De små pigers undervisning bliver i det nye år twistet med børneyoga og meditation. 
Min egen danseudvikling er i fuld gang og planerne er mange i 2018. 
Min manifestationsbog for 2018 er godt igang med at blive skrevet. Bogen hvor jeg skriver hvad mine Englekort har vist og stedet hvor jeg skriver de mål jeg ønsker at nå for året, både privat og i min business. Og de mål sætter jeg ikke lavt kan jeg love dig. Hvorfor skulle jeg det? Hvorfor skulle jeg dog ikke ønske det aller største, bedste, mest givende og nærende for mig selv? Hvorfor skulle jeg underspille mine egne ønsker og til ære for hvem? Hvem skulle belønne mig for det? Nix, ud med de gamle fordomme og Jante. Ønsk kun det aller bedste for dig selv, og derefter selvfølgelig det samme for alle andre. Elsk at se andre blomstre og vokse, men husk, at du også selv har lov og ret. 
Lige nu skriver jeg videre i min bog og arbejder med mine drømme og planer, fra Marokkos dejlige sol. Jeg holder en opbyggende og energigivende ferie i Marrakech. Byen som jeg nu besøger for fjerde gang og endnu ikke er blevet træt af. Jeg samler Dvitaminer ved poolen, spiser lækker mad og tænker store tanker. Snart er jeg hjemme igen. For fuld udblæsning med krop, hjerne og hjerte fuld af ny energi. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar