torsdag den 11. januar 2018

Hovedrengøring.

Den opmærksomme læser har nok bemærket, at der er kommet nye toner på min blog. 
Den nye læser bemærker måske vare, at det var dog pokkers til god stil jeg holder mig. 
Begge typer læser må jeg indrømme over for, at stilen er efter mit hoved, men udført af min super dygtige niece. Hende som jeg altid på bloggen omtaler som Niecen. 
En kvinde som jeg rigtig gerne lige vil slå et ekstra slag for. Og her vil den opmærksomme læser som kender mig vide, at jeg aldrig anbefaler noget nogen eller reklamerer for noget, hvis jeg ikke gør det af et sandt hjerte. Dem som rammer mit hjerte, med tale, dans, sang, håndværk, gode intentioner, meninger, holdninger eller venskab, vil jeg tilgengæld reklamere for i den helt store megafon mens jeg cykler hele vejen til månen for deres sag. 
Hende Niecen er på alle måder et menneske som jeg gerne vil slå et slag for. En kvinde med visioner og gode holdninger, med holdninger til sine børns opvækst og et par hænder som tryller alverdens lækkerier frem. Om det er bagværk, madlavning, uldgarn, stof, sølv, ler, det blødeste skind eller det hårde kernelæder hun arbejder i er underordnet. Hun gør det med sikker stil og æstetik. Hun har været min pusher i mange år. Hende som har syet mig den lækreste taske efter mit eget design, eller hende som liiiige tryllede den perfekte taske frem som passede til min nye telefon så den præcis lige var færdig før jeg steg på flyveren til New York. Hende som har forkælet mig med keyhangers, punge og clutches, så jeg til hver en tid kan flashe et lækkert outfit. 
I hendes hoved sker der dagligt en eksplosion af idéer og spændende tanker. 
Nu havde jeg lysten til at skrive på min blog igen. Jeg havde dog ikke lige overskuddet eller tiden til, at få ryddet op i billeder og grafik, så det kunne se ud som jeg havde et billede af i mit hoved. Men der har jeg så hjælpen fra højre. Niecen kan læse mine tanker og omsætte dem til virkelighed. 
Har du brug for sådan en tryllekunstner, så kontakt hende endelig. Hun kan omsætte dine idéer til de lækreste visitkort eller hvad det nu lige er du mangler for at præsentere dig på den der ekstra lækre måde. Den der måde, så de rigtige mennesker forstår hvad det er du vil sige med dine ord eller produkt. Hun er lidt af en tusindkunstner, så bare sig frem. Læg dine ord i hendes hænder og se hvad hun kan. Jeg ved nemlig at hun kan det. 

Og så lige et par billeder af Marokkos uendelige stiftmosaik gulve. Hvor ofte bliv man nærmest forelsket i et gulv? I denne by bliver jeg det mere end én gang om dagen. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar