tirsdag den 13. februar 2018

SKRU OP.

OHvis man kan andet end glad over sådan en morgenhilsen med posten, så ved jeg ikke hvordan man bærer sig ad. 



Vupti så kom mine SKRU OP tshirts. Med gode ord, tanker og intentioner både for mig, miljøet, fremtiden og vores allesammens jord.




Nu er jeg klar til at SKRUE OP. Skrue op for mig, alt det som jeg står for, alt det som jeg elsker og står mit hjerte nært. Give fuld skrue til min klinik og de dejligste klienter. Skrue op for energien til mine workshops hvor vi sammen laver TRYK &Glad energi og til kærlighed til vores babyer eller andre medmennesker, eller ganske enkelt til vores egen krop. 
At skrue max op for min undervisning af elever i Mavedans. Så også de tør skrue op for sig selv. Tør både at komme ud med deres udtryk og mærke ind i dem selv og deres egen kerne og værdier. 
Skrue op for min egen dans, så jeg tør komme endnu mere ud over rampen og når selv den bagerste lille væggelus på tapetet. Men også skrue op på en måde så jeg tør mærke inde i mig, hvad det er jeg vil formidle og mærke. 


Vil du også skrue op kan du bare gøre det. Man behøver hverken dans eller specielle t-shirts. Men hvis du vil have en tekst på brystet som minder dig om dit budskab og måske endda sprede det, så kontakt firmaet LaLabel. Disse t-shirts er designet af labre Avalon Khan som du bare kan søge, så popper hun op i diverse lækre forklædninger. 
Og vil du lære en masse lækker mavedans i Køge, så bare smid en kommentar til mig, så skal jeg med glæde og kærlighed tage dig til mit hjerte og guide dig godt på vej. Følg feks min facebook side : Køge's Mavedanserskole. Skal du have en lækker behandling eller med på workshop så følg mig på: Englegaarden på facebook. 
Skal du ingen af delene, så sluk evt for både facebook og mig og gå en dejlig tur ud i naturen og mærk hvor dejligt der er derude og hvor meget godt der er til dig lige uden for døren. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar