tirsdag den 9. marts 2010

En kreativ dag


Endnu en gang, havde jeg fornøjelsen af, at blive ind i Troldmandens forunderlige smykkeværksted. Min niece Kristine er en rigtig tryllekunstner, ganske autodidakt, på flotteste vis og gider godt bruge sin tid på mig. Dette var så anden gang jeg prøvede at arbejde med sølv, dog i dag med en ny teknik. Første ring mislykkedes da også helt, men den næste blev faktisk ganske god. Rå med rå diamanter hele vejen rundt. Et ganske ok look.
En masse hygge sneg sig også ind på dagen. God mad bragte hendes mor, som kom og hyggede med, med sit strikketøj og snakken gik.
Efter dagen var jeg træt, hovedet summede med nye indtryk og ideér og hjemme igen, måtte jeg da også lige pille lidt ved det nye fotoredigeringsprogram som jeg havde fået erhvervet mig.
Pludselig kunne jeg mærke hvad det helt konkret er, at sådan en dag giver mig. Samhørighed med mennesker, hvor vi er fælles og arbejder på samme sag. det er jo det jeg aldrig får i min hverdag. Jeg er rigtig glad for mit arbejde og jeg får en masse fra alle mine skønne klienter, kunder og Lunas brugere, men lige netop det kollegiale indput og friske pust, mangler jeg. Det fik jeg noget af i går. Dejligt. Tak for det. Jeg glæder mig allerede til næste gang der bliver tid og mulighed til til mere sølv arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar