tirsdag den 9. marts 2010

Løb

Dagen er godt igang. Forårets ALLER første løbetur fra min side. Nej hvor var det dog kold. Gad vidst om det dog er sundt, med SÅ kold luft direkte i lungerne? Jeg tillader mig at tvivle. Den sundeste speltgrød med nødder og rosiner og en smoothie med olie og proteinpulver
var belønning efter turen. Nu må jeg vist godt nyde den gode kaffe, inden et velfortjent bad. Og SÅ er det arbejdstid. i aften skal en masse flittige damer fra Lunas Univers til Yoga. Denne gang er holdet helt overtegnet. Det er jeg rigtig glad for. Tak for interessen og tilliden damer.
Jeg skal ikke glemme, at minde om, at det er hende her, min søde niece Kristine, hende som hjalp med smykker i går, som også gav mig lyst til, at få gang i løbeskoene i dag. Mit mål er jo, Alt for damernes kvindeløb, 5 km, igen i år. Jamen så er det vel bare om at komme i gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar