tirsdag den 30. marts 2010

Fridag


EN FRIDAG TIL FRU JENSEN.
En dejlig hel lang fridag, skulle nydes i København med en god veninde. Der skulle oses, hygges, købes bestillinger og jeg skulle have noget nyt tøj.
Veninden blev syg! Jamen altså, sådan en dag bliver bare ikke det samme helt alene.
Afsted tog jeg og fik da også både oset, købt andres bestilte varer og drukket en Latte, men kunne jeg finde ud af at købe tøj? Nej selvfølgelig kunne jeg da ikke det og efter flere timers forsøg og prøvning af sorte bukser, kørte jeg hjem til Køge og se der gik det hele straks meget bedre. Pludselig var de sorte bukser, den hvide skjorte og den fine sommerkjole lige foran mig..
Sådan en dag kræver bare ligesom at man er to. Det må gøres om.
To arbejdsdage tilbage til mig, så skal jeg også nyde Påskens gode fridage. Programmet lyder på syning, smykke fremstilling og rengøring af sommerhuset.
I aften holder Lunas Univers Afspænding.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar