søndag den 28. marts 2010

Påske







Lige på falderebet, 5 min i sengetid, ja så måtte påskepynten da bare findes frem og selvfølgelig også pakkes ud og sættes på strategisk rigtige steder. Nu er det så gjort og sjælen kan have fred i den henseende.
Påske tankerne kom, da jeg satte denne overmåde smukke buket Dorethealiljer i den lille gamle kande. Buketten var i dagens absolut sidste lysstråler, plukket af mig og manden på vores tur gennem Åsen.
Jeg måtte jo lige ud og have lidt luft. Godt nok var jeg ude at løbe lidt i morges, men oven på Tupperwares lyksaligheder og bagerens store muffins, trængte jeg igen til luft og motion.
Nyt plastik materiel er bestilt hjem. En salatslynge, som jeg faktisk forventer mig ganske meget af. Værtindegaven bestod, af den herligste lille foodprosessor uden el, men med håndsving. Den ser jeg frem til i sommerhuset.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar