torsdag den 22. april 2010

Luna Træf

Træf mig her og træf mig der og træf mig alle vegne.
Sidst var det blogtræf i Silkeborg og nu er det Træf i Lunas Univers, som optager mig.
Lunas Univers er jo mit skønne kvinde univers. Forskellige aktiviteter, som en masse skønne kvinder melder sig til, et univers af den bedste energi, hvor alle frit kan tage og give som de lyster.
Nu nærmer sommeren sig og i Lunas Univers holdes ferie i Juli og August, så inden skal der et godt gedigent træf til.
Det eneste jeg endnu ved, er at vi skal mødes ved mit sommerhus på Dyndet ved Borup. Vi aflyser ved regn, og at der vil være en masse aktiviteter og tilbud af alle mulige slags.
Jeg glæder mig allerede, ikke mindst til rejsen dertil "at rejse er at leve", rejsen med at finde på, finde frem til og finde ud af. Vi skal nok få en dejlig dag, helt uden regn og med en masse godt humør, sjov og bevægelse på flere planer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar