onsdag den 21. april 2010

Nedtælling


Så er nedtællingen begyndt til afdansningsballet.
Sidste danseundervisning i aften og de næste to aftener skal vi øve i hallen og lørdag er der så afdansningsbal. Vi skal danse jive, cha cha cha, vals, tango og quickstep. Vi er med i det store show med temaet "My fair lady" og der ud over skal vi bare se en masse dans, lige fra de aller yngste til de ældste ægtepar dansere og der i mellem er der jo så de helt fantastiske unge turnerings dansere. Dem, som vi alle gerne vil ligne og helt sikkert aldrig bare kommer i nærheden af, så derfor gælder det jo bare om, at nyde dem som kan og glæde sig over det man selv kan. I forhold til udgangspunktet, er vi jo nået rigtig langt på 7 år og det skal vi bare være stolte af.
Det er også sidste dag med gymnastik i dag. Ikke bare slut for denne gang, men helt slut med denne lære. Nu stopper Ulla simpelthen efter 40 år som underviser, hold da op og jeg har kun gået hos hende i 18 år, dog med 8 års pause hvor jeg boede i Faxe. Vemodigt ja, men også en åbning for at prøve noget nyt. Spændende at se hvad jeg finder på. Nu er der lige en masse sommer dans og motion de næste to måneder og så må jeg se hvad jeg falder over af nye tilbud

Ingen kommentarer:

Send en kommentar