mandag den 14. juni 2010

Søndermarken

En tidlig tur til københavn for at prøve sko. Sko som var uopnåelige de sidste to gange jeg har besøgt staden. Nu skulle det da være og denne gang kom jeg i åbningstiden. Prøve, prøve og prøve, tænke, tænke og prøve igen og SÅ endelig slå til. Nu har jeg så fine nye brun/lilla sandaler med hæl i behagelig højde og tykkelse.
Der efter til undervisning i en ny runde af den svære stokkedans, som ikke er blevet nemmere siden sidst, men stadig dejlig at danse. Nye lektier.
Videre igen til erfa hos Kirsten. Erfa=erfaringsudveksling/udvikling og det skal jeg da lige love for at vi gør. I dag uden klient. Denne dag var sat af til gåtur, hygge og en masse snak. Vi kommer vidt omkring både fysisk og i vores samtaler. Altid hyggeligt. Ustyrlig morsomt men også meget seriøst. Hver gang bliver jeg klogere, ikke mindst på mig selv.
Turen gik igen gennem den smukke Søndermark. Mangler man energi, kan det sted varmt anbefales. De kæmpe store gamle træer giver den skønneste livgivende energi. Et fantastisk levende og meget smukt sted.




Videre til Valby Langgade, som for mig, stadig er et stykke uudforsket københavn. Jeg er i denne bydel den lille pige fra landet, som bare ser den ene skat efter den anden.
I dag bestod skatten af en for mig ny butik."BUTIK K9". Hold da lige op. En butik som stort set indeholdt hele min ungdom. det er ikke mit sidste besøg i den butik. De fede træskosandaler, vil jeg ikke blive forbavset over at se på mine fødder en dag.


I dag blev det bare til et par havefakler med paddehat og en havenisse, et målebånd som Kirsten og jeg skal give i gave en dag, et par fancy sæbeboble ting som kan bæres i snor om halsen, og en frø sæbe som jeg ved hvem skal gives til ved lejlighed.
En helt igennem dejlig og meget lang dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar