søndag den 3. oktober 2010

Slut med at være jomfru

Endelig fik jeg taget mig sammen til at prøve. Jeg skulle jo hygge hos Susanne og hun ville give mad og forslog, at vi hoppede ud i det sammen. Begge stadig jomfruer.
Sushi sku vi ha, ja vi sku sku.
Hold da lige op for et projekt. Vi anede absolut intet om hvad det var den meget servicemindede unge pige prøvede at fortælle os. Jeg er jo vegetar, tåler ikke skalddyr og har meget svært ved tanken om, at spise RÅ fisk.Det unge menneske gik med iver og stor alvor og megen ynde til opgaven, og det endte med, at vi sad i Susannes stue, med hver sit Sushi sortiment, tilbehør OG PINDE, som vi faktisk spiste med, DET HELE MED. Jeg fik ekstra grillet laks og tun og noget laks på pind(sticks) og noget tofuhalløj og fem ruller med grønt (vegetar) i.
Spændende oplevelse. Ikke sidste gang jeg spiser sushi, men ABSOLUT KUN fra et top prof sted, hvor jeg kan se ALT i køkkenet. Ja jeg er skeptisk og en anelse hysterisk.







































Ingen kommentarer:

Send en kommentar