mandag den 8. november 2010

Hjemme igen

Det var en dejlig, men super travl tur. Når man skal vise HELE London frem på tre hurtige dage, inc alt rejseriet, så har man travlt. Vi nåede dog en masse: En masse butiksrudekiggeri/besøg, seightseeing bus, Tower inc kronjuvelerne, at spise på FANTASTISK restaurant, drinks(cosmopolitan/sex and the city you know), musical/Phantom of the Opera, som ALTID får alle hår på hele kroppen til at stritte og blafre af ren nydelse over de VIDUNDERLIGE kostumer og sange, sidst men ikke mindst: HARRODS inc frokost og de små fine ægte macarons i det lille konditori/Patisseri.
det store smil, trods den enormt tunge kuffert, som til sidst kostede mig en skæv nakke. Jeg er som altid, imponeret af Londons undergrunds system. Det fungerer bare.
Juleudsmykningen var allerede på plads på Regent og Oxford street. Enkelt og meget smukt.


nu var det jo soho vi boede i, så der blev naturligvis også plads til en tur gennem gaderne der, med bla rigt udbud i lingeri, pikanterier, film og gode tilbud.
Og liiige for en sikkerheds skyld:
DE HER ØNSKER JEG IKKE TIL JUL.
Men de er da sjove nok. Den slags fylde et helt KÆMPE vindue.

Min formiddag er brugt sammen med min kiropraktor, som arbejdede med min plagede nakke og hovedpine. Han spurgte om jeg havde knaldet hovedet hårdt ind i noget??????Næ, såmænd bare slæbt min tunge kuffert op og ned af diverse trapper og ligget lidt dårligt to nætter.
Nu har jeg så smerter i HELE kroppen og synsforstyrelser og kvalme, men klar til et par sene klienter. Zumba måtte indstillet for i dag, det var vist ikke lige hvad min krop trængte til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar