mandag den 1. november 2010

Med guld i hånd

Tænk hvor heldig jeg er. Tænk hvilken tillid nogen har til mig og tænk hvilken ære man viser mig.
Hele to personer, som begge står mit hjerte nær, har i dag lagt sig på min briks. den ene for at blive healet. At få noget balance i en hårdt plaget krop, som plages af kvalme og mudren i kroppen. En lille ny er på vej. Ganske lille endnu, men aldrig er man for lille til en healers kærlige hånd. Jeg har jo givet et gave kort til en healing en gang om måneden gennem graviditeten, men tag ikke fejl, det er med selvisk bagtanke. Babyer ÆLSKER nemlig healing. Før de bliver født og efter fødslen genkender de healerens hænder og energien og det er jo ikke så dårligt at have i udsigt, så jeg healer med største fornøjelse og kæmpe glæde.
Senere lå min søn på briksen, til massage af hele kroppen. En dejlig time, hvor vi får vendt stort og småt, løst som fast og udvekslet mange tankerAltid en glæde at have hænderne i ungen igen, selv om han jo unægtelig har fået noget længde, siden jeg første gang puslede hans krop. En dejlig mandags tradition, hvor vi spiser sammen og hygger. Skønt når de gider og har tid. Jeg nyder det hver gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar