fredag den 28. januar 2011

Der er noget som spirer


Jeg er til en start stået op af min seng. Jeg er pokkers svimmel og har stadig noget feber, men ryggen siger at NU må jeg bevæge mig lidt. Jeg begynder også at få kriller i kroppen. Der er noget som spirrer og jeg skal være med.
Solen skinner og i eftermiddag skal vi ud og fejre en god ven, som bliver 75 år. Et varmt og dejligt menneske, som altid er værd at gæste. Det vil jeg ikke gå glip af.
I den kommende tid er der flere højdepunkter, som jeg ser frem til:
Højere temperatur
Mere sol
Flere lyse timer i døgnet
Formlandmesse
Burn Out Bellydance starter igen
Smykkedag, med åbent hus i "smykkeland"
Min printer skal reinstalleres
En hemmelig tur i byen med forkælelse af en´som ikke ved noget som helst om projektet
Måske bliver min strikkede gardigan færdig lige om lidt og får fine knapper på
Jeg skal videre med strik til "Lille Frø"
Jeg skal heale og massere "Lille Frø" og dens kommende moder
En tur til Thailand i 14 dage, med massevis af sol og ny energi, samvær og hygge med min mand
Et forår som lurer lige om hjørnet når jeg kommer hjem igen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar