lørdag den 29. januar 2011

Farven lilla

Folk som kender mig, er ikke i tvivl om, at jeg ÆLLLLSKER lilla. Har altid gjort det OGSÅ når lilla absolut ikke var moderne og derfor ikke til at opdrive. Måske forde lilla er den direkte adgang til det spirituelle univers, den åndelige verden (også hvid) "det tredie øje" og en masse kreativitet og kærlighed. Bare tænk på den kraftfulde og kærlighedsfulde Ametyst. læg en Ametyst på dit hjertechakre/fysiske hjerte og se hvad der sker Og JO DER SKER NEMLIG NOGET! Ja ja, sådan er jeg og jeg tror jo på "den slags", bruger bla sten og farver i min healing og er ikke i tvivl om, at mange har følt sig ganske godt hjulpet af disse energier.
Lilla var jo før ikke for ingenting "Pædagogfarven" og ja klart, for det var vist også i den verden vi fandt en masse kreativitet og højt til loftet og JA jeg ER uddannet pædagog.
Nu er lilla vel nærmest intet mindre end moderne, in og tegn på lækkerhed, så hvad mere kan jeg ønske.
Min søde og meget kreative niece, som ikke lige deler fasters syn på det okulte, har dog kastet sig over fasters yndlingsfarve og SÅ blev faster sku varm om hjertet og blød i knæene og måske kaster jeg mig ud i en desideret handelssituation og hmmm måske sådan en nøgle hænger sag også ku laves i lilla, hvem ved hvad niecen finder på og nu skriver hun også om lilla tasker. Bare hun nu ikke bliver helt venstreorienteret/pædagogisk/alternativ eller noget endnu værre af alt det lilla. Gerne for min skyld, jeg vil såmænd bare elske det, lige så meget som jeg elsker "tøsens" kreative produkter. Besøg hende endelig og få eget syn for sagen. Og hils hende gerne gra mig ;)







2 kommentarer:

  1. Sikke hun da får ros i dag for den lilla! Den er så smuk. og så har jeg gang i en give away hos mig med netop det armbånd :)

    SvarSlet
  2. Jamen for pokker da. det armbånd skal jeg jo ha. Nå men så laver hun vel nok et til mon ikke?

    SvarSlet