søndag den 30. januar 2011

Er den ikke bare fin?????

"Lille Frø" vokser med god fart og begyndte endda at sparke den anden dag. I uge 18. Det er da tidligt, så det er enten en ret stor og kraftig Frø, eller en særlig hidsig Frø, eller en talentfuld lille fodboldspiller som er igang med at vokse sig stor i min venindes mave

Den vordende moder har desværre så dårlige led og ophæng, at den permanente sygemelding nu står for døren. Før hed det nedsat kraft, men den holder heller ikke længere. Synd, for på den måde bliver en graviditet desværre unødig hård og lang. Til gengæld bliver der mere tid til mig og det begræder jeg ikke.
I går var vi på GRØN CAFE´her i Køge og spiste en lækker øko/vegetar frokost med sund drik til. Lidt osen i byen, noget Latte og en masse snak om lidt af det hele på den halve tid og ihhhh hvor var det dejligt og top hyggeligt. På tirsdag kommer den struttende mave igen og denne gang for at ligge på min briks og lade sig arbejde med og på. Jeg vil gøre hvad jeg kan for de over spændte muskler, slappe elastikker og alt alt for bevægelige led. En dejlig udfordring. Jeg tager gerne kampen op. i dag vil kampen mest bestå i håndbold og en masse ender som skal heftes, nogle mega knapper som skal monteres og måske/måske ikke nogle heklede kanter i kontrastfarve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar