søndag den 30. januar 2011

Genial Give Awy

Se nu bare her hvad der lige sker hos ONKEL ANNE.
ABSOLUT SPÆNDENDE. En blogger, som laver give away med en anden bloggers produkt som præmie. GENIALT. Sådan gør man både opmærksom på sig selv og på andre og vi andre får to gode oplevelser i samme klik og ja, så et ekstra klik hvis vi liiiige skal se lidt mere. Gevinsten kommer fra min egen søde og kreative niece, i ved hende der med de skønne ting og sager i keramik og læder og og og   og ja hende som jeg jo er så stolt af og hende, som jeg viste de lilla dejligheder fra i går, men se så lige her











Nu med spænde. Jamen, så vil jeg altså have sådan et og jo før jo bedre. Hvis nu jeg køber det her og så nok vinder det med trykknappen hos Onkel Anne, så bliver jeg dobbelt glad og vil fra da, altis ses med lilla armbånd. SMART IK´?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar