søndag den 30. januar 2011

Ny blog

Ej hvor er det spændende. Min skønne og dygtige mavedans og Burn out Bellydance lærer Suzzane, har oprettet en blog. Hun lægger ud med vigtig info til alle dem, som kunne tænke sig, at springe ud i den livsglade dans. Om ikke andet, kan jeg varmt anbefale Burn out Bellydance, som er den bedste motion, jeg nogensinde har fået. hvis man er flittig og ellers gør bare en lille indsats med indtaget gennem munden, kan man næsten ikke undgå, at tabe et par kilo på sådan en sæson og jeg LOVER, at der kommer en anelse mere talje at spore. Når jeg kan, kan ALLE, medmindre de er svært handicappede og der kræves ingen forkundskaber. Bare du kan vrikke med røven og svinge lidt med arme og ben og i øvrigt gider og gør hvad du kan og ikke mindst, kan lide at have det sjovt og kan lide at grine både ad dig selv og sammen med andre, jamen så er du selvskrevet til et torsdagshold. Vi starter igen på torsdag (suk jeg skal på messe, men det glæder jeg mig jo også til)jeg kan som sagt bare anbefale OGSÅ den almindelige Orientalsk dans/mavedans.
På bloggen, lægger Suzzane ud med nogle råd omkring "problem knæ", råd som mange (desværre) kan have glæde af. Lyt til en MEGET kompetent kvinde.

Foto: Suzzane

Billedet er venligst lånt på Suzzanes blog. Håber det er ok Suzzane, ellers sig til, så sletter jeg det igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar