søndag den 30. januar 2011

HEJ!

Jeg hedder Stella, er 48 år og laver ALT mit tøj selv




Ej vel gør jeg da ej og hvis jeg gjorde, så havde jeg meget lidt tøj og endte hurtigt som hende der fra Vimmersvej i ved, med den bare numse.
I dag var jeg bare så heldig, at jeg blev færdig med noget strik fra egen hånd/pind. Den passer som hånd i luffe og er blevet rigtig nice, som man siger her til lands. Jeg er ret begejstret, for mit indslag med de hæklede kanter og knapperne fra , ja ja ja jeg ved det.....Niecen.http://www.kjaerogschmeling.com/2011/01/ny-detalje-holder-den.html

4 kommentarer:

  1. Et stk hjemmelavet strik med lækre knapper - godt gået Stella! Det ser dejligt lunt ud.

    SvarSlet
  2. TAK TAK. Jeg er selv godt tilfreds. Den er varm og sidder godt. var lidt spændt, da den strikkes ud i et og jeg har ændret ved halsen og længde

    SvarSlet
  3. Den er sgu da blevet lækker.
    Og fedt med knapperne. Så kom de til skue.
    Mon du tager den på til Formland på torsdag.
    Glæder mig til turen ;)

    SvarSlet
  4. Det var jo nok min ide´. Det ku da være lidt smart ku det ikke? Og så er der lidt reklame for os begge. En to-i-en´bluse.

    SvarSlet