søndag den 2. januar 2011

Hul igennem

Til det nye år. Min virkelyst/evne var ikke så stor i går. Jeg tåler ikke mere at være oppe hele natten og vist heller ikke at blande flere vine og champagne. Balancen var dårlig og det var jeg faktisk også, så dagen blev mest brugt på sofaen, med bog og søvn. Første gang i MANGE år, at jeg ikke har været ude og gå en LANG tur 1 januar.
Vi havde en dejlig, hyggelig og sjov nytårsaften. Der var plads til det hele. Gamle og nye fortsætter og ønsker for det nye år. God mad, snak og hygge og senere dans. Vi var også en tur hos genboen til mere dans. puha en aften med gang i bentøjet.

NU er jeg klar igen. Klar til at se 2011 i øjnene. Kom an, med din krav og udfordringer, forhåbentlig flest glæder og få sorger. Jeg ser frem til de første måneder med stor spænding: Bryllup, en rejse til Thailand og noget spændende som pt er i støbeskeen. Resten af året må vise hen ad vejen hvad det vil byde på. Motion, en masse dans og gode garner skal helt sikkert også indgå og ja så helst også den MEGET ønskede stenmassageuddannelse.
KOM HID, KOM FRISK, KOM GLAD OG GERNE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar