søndag den 6. februar 2011

DYR MEN DEJLIG

Det må jeg godt nok sige om den nye the. Rooibush med orange og kanel. Rigtig lækker. God smag hele vejen igennem.


Hamrende dårlig billedkvalitet, men vil bare lige vise den gaze indpakkede the, med det lille mærke med fint rent logo. Her er tænkt over tingene, men det aller vigtigste er jo stadigvæk smagen, og den kan der ikke sættes en finger på. Med god trækketid, kan et brev godt bruges to gange og på den måde kan prisen pr brev holdes nede på 2,-. Ellers er prisen 4,- pr brev og det er jo ikke den billigste the pris jeg endnu er stødt på, men ok, hvis denne the er den ekstra lille luxus "forde du fortjener det" eller du ikke er stordrikkende daglig the drikker, tjo så går det vel. Jeg er solgt. Helt solgt og meget glad for den nye dejlige smag. Jeg er til gengæld både kaffe (og der sparer jeg absolut ikke) og the drikker og har altid mange the varianter i huset, både løs vægt, breve, rød, grøn, sort, hvid (rigtig dyr), urte og de små the blomster som folder sig ud som ren pynt (også en dyr fornøjelse), så jeg tager også gerne disse lækkerier ind i sortimentet. Svigerdatteren er lige gået ud af døren med æsken med LØV/Chokolade/Vanille, så den må jeg smage hos hende. Jeg har stadig urte varianten at glæde mig til. næste gang jeg køber, bliver det i løs vægt, så jeg også kan få en af de lækre dåser ind i huset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar