tirsdag den 12. april 2011

Ham som mange elsker at hade/Boganmeldelse

Det er jo ingen hemmelighed, at jeg er ret facineret at boksning. ikke som voldsform, Men som sport, som udtryk, som det psykiske spil det også er. Boksere er om nogen også meget disiplinerede og udholdende og går langt for deres sport.
Mikkel Kessler som vel er den bedste danske bokser nogensinde, er jeg ekstra fasineret af. Hans historie, hans liv, hans tanker og det jeg hidtil har set og hørt til og om ham. Derfor har jeg naturligvis også læst bogen om ham. KESSLER:


Til alle dem, som fortæller, at boksere er dumme og Kessler er absolut en af dem, vil jeg bare sige: Læs nu lige den bog og lad os lige snakke om det igen.
Mikkel er absolut andet og mere end "en dum bokser/flot krop". Han er beviset på hvad hårdt arbejde, fokus og slid kan føre til. Han har mange gode tanker om mangt og meget og så har han både humor og et stort hjerte og den slags tæller dobbelt i mit bogholderi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar