mandag den 23. maj 2011

Legetøj

Var min påklædning i dag, hvor jeg lagde ud med besøg af Kirsten. Skøn gammel studieven og erfakammerat. I dag fik hun stenmassage og efterfølgende lov til, at ligge og stresse ned med min pigpude. Frokost med snak om vores sidste rejser hver især. Hendes gik til Færøerne og det var spændende nyt at høre om. Der var både historier om meget koldt havbad og drabelige højder og skrænter. Store udfordringer for en med højdeskræk. Udfordringer tiltaler Kirsten, også på denne tur. Spændende at høre om egne så helt anderledes end dem man selv har prøvet. Det lokker og pirrer min nysgerrighed.
Kirsten havde forsinket fødselsdagsgaver med til mig. En liter letmælk, som jeg havde ønsket mig meget brændende, da morgenstunden bød på minus ¨mælk til morgenkaffen, hvilket er det samme som ingen kaffe. Jeg klarer mig lige så fint uden, men når nu jeg havde en gæst på vej, er det jo nærliggende at sende et ønske. For uden mælken, fik jeg mit længe ønskede jule/nytårskort fra trafikministeriet (hvor Kirsten huserer) og lovning på rundvisning af samme sted og personlig fremtræde for ministeren selv. Det vil jeg glæde mig meget til og regner med, at ministeren gør det samme. Måske og kun måske, kan der også blive et lille besøg i det store ting. Vi får se.



lidt starfucker er der nok over det, men jeg satser på at der vil drysse lidt støv på mig fra ministeren. Det tæller jo alt sammen og giver lidt til smalltalk kontoen til næste bordherre. "Ja nu kommer jeg jo privat sammen med trafikministeren og bla bla bla" sådan lidt henslængt og henkastet kan sådan noget godt give lidt respekt tror jeg. Jeg vil satse hårdt på den nye identitet he he.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar