mandag den 23. maj 2011

Noget for noget

Til dagens fest i går. Fernandos konfirmation, var der gaver til gæsterne. En rigtig sjov ide´, som jeg nok ikke holder mig tilbage for at stjæle ved lejlighed. På bordene lå et fint udvalg af, små fisk og frøer, sjove briller og blomsterranker.



I fredags fik vi alle den yndigste fine hvide serviet med et sødt hjerte og konfirmandens forbogstav i, hæklet af pigens mormor. Sikke et arbejde. Jeg glemte desværre min, men får den en af dagene.

Til bryllup på Bornholm sidste weekend, var bordene pyntet med malede sten og hver kuvert markeret med drivtømmer, med malet hjerte og vores navne.



Søde tanker og dejlige minder. Der ligger mange overvejelser, tanker og arbejde bag hver af de søde små ting. Jeg, jamen jeg elsker jo bare den slags detaljer. Opmærksomheden og mindet om en dejlig fest. Tak til dem som gad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar